vineri, 20 mai 2011

You`re beautiful

Am vizionat decurand You' re beautiful , o drama koreeana ce ma facut sa nu ma mai gandesc la scoala si sa ma concentrez pe cei 3 baieti din trupa An. JELL.
3 baieti, 3 personalitati diferite si o singura fata.
The bad boy
Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung


Este un personaj ce pot spune iti atrage atentia, mai ales ca este foarte amuzant cand se stramba si nu-i convine ceva. Mereu crede ca este cum zice el si niciodata nu vrea sa recunoasca, in plus e o busola proasta pentru cei din jur. Pare indiferent, dar are un trecut greu si povestea cat si gandurile sale se complica cand afla ca mama sa, iar putea fi mama lui Mi Nam, iubirea lui.


The good boy
Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo

 Sensibil, cumpatat, o fire calma si iubitoare. Genul de baiat pe care orice fata si l-ar dori aproape. Defectul sau ar putea fi acela ca este un adevarat introvertit si nu isi arata de loc sentimentele
Baiatul asta e perfect din toate punctele de vedere, face totul cu atata perfectiune si numai privirea lui te face sa incepi sa plangi gandindu-te ca n-o sa-l vezi niciodata in realitate.
Este foarte romantic si desi ii stie secretul lui Mi Nam, nu-i zice nimic. Mi s-a parut naspa ca el incerca sa-i explice intalnirile lor si ea nici nu-si dadea seama >.>

The funny guy
Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy

Jeremy este "copilasul" formatiei. Nu are nici o grija, face boacane 25/24 de ore, vorbeste serios foarteeee rar si este plin de viata
Si el se incadreaza in contextul "perfect" este mai mereu amuzant si este cam "blond" la creier, nu-si da seama de nimic si la inceput crede ca baietii sunt gay :))
Am inceput sa plang din cauza lui si in scena cu autobuzul am simtit ca vreau sa sar pe  ecran si sa-l imbratisez.
Oricum Jeremy are o catelusa pe nume Joile, singura sa prietena, e petrecaret si foarte, foarte, foarte amuzant.


"Inocentul"
 Go Mi Nam - Park Shin Hye

Nu stiu de ce, dar nu mi-a placut fata asta, desi e personajul principal mi-a displacut, imi pare bine ca l-a ales pe Tae Kyung, dar... hei! Restul au suferit pentru tine, anyway este o fire cam prostuta deoarece nu-si da seama de setimentele baietilor din trupa.




Yonghwa si Hongki in acelasi loc....moarte de om <3




Povestea este una foarte interesanta : Formatia A.N.JELL angajeaza un nou membru acesta fiind Go Mi Nam . Dar pe ultima suta de metri el se raneste grav si este transportat la un spital inafara tari . Managerul lui o gaseste insa pe sora lui gemana Go Mi Nyu care ii i-a locul in formatie pana adevaratul Go Mi Na revine
Intre timp se intampla multe , ea se indragosteste de Hwang Tae Kyung ... insa il face sa sufere pe Shin woo  cat si pe Jeremy >:P Se vor mai intampla multe in serial, deci daca nu-l urmariti pierdeti cel mai interesant serial [interesant pentru ca Yonghwa si Hongki sunt acolo 8->]

Un comentariu:

  1. Am vazut si eu acest film si mi-a placut foarte mult.M-a emotionat si pe mine partea cu autobuzul lui Jeremy....:(:(:(Imi pare rau ca Shin Woo si Jeremy nu au ajuns fericiti.Pacat ca acest film are numai 16 episoade caci l-as fi urmarit pana la "batranete":));)

    RăspundețiȘtergere