luni, 2 mai 2011

Beauty in Everything

Life is relly simple.
But we insist on making it complicated. 


Imi acopar ochii? De ce? Imi e frica de ce este in jurul meu! Imi inchid ochii, imi infasor o banda neagra la ei, apoi imi pun palmele peste fata si apasa, apas tare de tot, sperand ca atunci cand voi deschide ochii totul sa fie renovat, fiecare dram de pacat sa fie dizolvat in apa sfintita, fiecare mizerie pamanteasca sa dispara. SI daca o sa se intample asta cine o sa mai ocupe pamantul? Va mai exista el oare? Viata va mai avea vreun sens atunci? Nu vezi ca te distrugi? Si in acelasi timp ma distrugi si pe mine? Tine minte nu voi fi  niciodata ca tine.In totdeauna ma compari cu altul.Incearca sa ma compari cu mine.Cum crezi ca mi-ar sta mai bine?
N-ai terminat de vorbi? Ce dracu? Tu crezi ca sunt ma-ta sa te suport cu tactu? La dracu cu tine si cu cei ce-mi umple-ti capul, imi e dor de viata mea nu de-a lu altu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu