luni, 9 mai 2011

Spike- Banii

Refren x 2
Banii fac pamantul sa se-nvarta
Si toata lumea vrea sa ploua cu valuta
Da' nu se-ntampla ..


Eu n-am bani, portofelul meu e gol mereu, 
Si nu sunt singurul, mai sunt multi in locul meu 
Uneori m-amuza cat poate fi de greu.
Mama trebuia sa ma faci si pe mine dealer sau evreu
S-o ard cu sapte pusculite full si bani sub perna, 
Ca ma descurc daca aud reteta suprema
Pot sa descopar lucruri noi de'aici pana-n viata eterna 
Deci daca mor, n-aprinde o lumanare
Da-mi o lanterna

Ca e de rau ma, vreau sa fiu si eu in locul tau
Sa stau in hainele mele pe scaunul tau de birou
Vreau sa vad cum e s-o arzi intr-un Mercedes nou
Si sa mergi pe jos doar cand ti se face dor de metrou.
Si vreau sa-mi ia si mie tata o casuta la periferie,
Sa-mi strang toti prietenii sa facem galagie
Vreau sa-mi gasesc de munca doar unde-mi place mie
Si sa nu-mi fac griji vreodata c-o sa mor in saracie.
Lumea sa ma placa pentru cine sunt
Sa nu fi muncit o zi, in viata si nici sa-mi treaca prin gand
Sa nu scot o vorba, da' toti sa ma creada pe cuvant
Si atunci cand ma vezi razand sa stii de ce cant.


Refren x 2
Banii fac pamantul sa se-nvarta
Si toata lumea vrea sa ploua cu valuta
Da' nu se-ntampla ..

Nu vreau sa par avar, da' pun sub perna orice tip de ban,
Sa nu-mi fac datorii si sa zbor misterios prin geam
Imi fac griji chiar daca n-am
Si-o sa fiu in apele mele daca o sa-mi cumpar ocean
Ca n-o ard gen "cad bani din cer" si nici nu sper
Sa creada altii ce vor mie nu-mi sta-n caracter
Nu-mi plac minunile de fel, desi viata-i ciudata
Cand unii isi cauta averea-ntr-un baton de ciocolata
Altii mor de foame, cum unii mor de ciuda
Cand le intorci principiile pe dos c-o bancnota de o suta

Nu exista pizde sa te futa, asta-i un complot
Ca fara bani femeile nu gem , femeile compot 
Deci scoate tot
Ca banii fac pamantul sa-se-nvarta rau de tot
Si vezi sa n-ametesti ca n-avem antidot
Se pare ca-l invart cu atata viteza

Ca vrei faleza, ma ia cu nu stiu ce stewardesa
Si crezi ca aici ai ce vrei, nici p-aproape
Numele tau nu figureaza-n acte, alea-s vise furate
Unii-si doresc ce-are vecinul, din vecin in vecin

Ajung de-mpart aceeasi pizda, aceias sticla cu vin
Acum nu vin vremuri mai bune, nene 
Doar alte probleme

Banii te scot din ele, banii te ascund de sirene
Banii te scapa de rele si ti-aduc niste femele
Niste relatii mai grele prin niste locuri moderne
Deci roaga-te, bre, ca nu stii cum pica minunea
Si poate-ti vine tie randul s-ai banii care-nvart lumea
Da' pana atunci te dai cu capu' de gard
Ca Dumnezeu ne da la toti da' nu ne baga pe card!


Refren x 2
Banii fac pamantul sa se-nvarta
Sï toata lumea vrea sa ploua cu valuta
Da' nu se-ntampla ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu