marți, 10 mai 2011

Visuri de Incepator.

Inchide ochii si viseaza, viseaza ce vrei tu. Viseaza ca lumea se schimba sau ca poate tu te schimbi, viseaza o noua  viata si un nou rasarit de soare cu miros de primavara. Viseaza ca esti astronaut sau doctor, viseaza ca esti o vedeta bogata si salvezi Japonia sau Africa, viseaza ca esti singurul erou din lume si ca numai tu poti schimba raul in bine. Viseaza ce vrei tu, oricum portile imaginatiei sunt aceleasi cu cele ale viselor, poti visa ce vrei tu, doar ca nu-ti dai seama. De ce nu incerci sa visezi? Ti-am mai spus creaaza-ti un vis, dar ai grija cand o sa deschizi ochii totul o sa fie inversul visului tau. Eu nu visez, m-am saturat de vis, chiar daca e singurul loc unde-mi pot gasi linistea, nu vreau sa ma mint ca totul e bine cand defapt nimic nu e asa. Nu vreau sa ma mint ca pot fi cine vreau cand sunt cine sunt si nu-mi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu