vineri, 27 mai 2011

Esti doar un gand, nu existi!

You are invisible, limpid , transparent.

Azi mi-am dorit sa dispar sau sa mor ca in fiecare zi, defapt nu e o dorinta ci doar un gand ce-mi mistuie capul. M-am gandit la asta si chiar daca uneori uitam de acest lucru mil reaminteam, cred totusi ca acest gand nu va deveni realitate. Caci cineva sta in umbra si ma vegheaza, nu stiu cine e, dar daca el o sa ma mai priveasca incontinuu n-o sa pot disparea, imi trebuie doar un minut in care lumea sa nu ma vada si gata, insa stiu ca el ma vede cu gandul de aceea nu pot sa dispar. E sadic daca-mi face asta, e  nemilos cum poate face asa ceva unei vietuitoare? Vad lumea prin ochii lui si stiu asta, daca l-as cunoaste probabil l-as certa ca nu ma poate lasa sa traiesc liber, insa stiu ca e acolo in umbra si stiu ca nu ma scapa din ochi nici o secunda. Stiu ca se gandeste la mine, dar nu-l cunosc pentru ca si el ca si mine e doar un gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu