sâmbătă, 7 mai 2011

Spike- Ultimul Om

Pot sa fiu unul din miile de oamenii din tramvai
Care te`nsotesc in ficare zi spre munca
Nu zii k nu dai 2 bani pe el
Suntem toti o apa si`un pamant
Ca fiecare are un cuvant de spus si`un loc in mormant

Poate ca n`ai bani!
Te roade!
Dar vezi tu ce, sa ce mai zic de aia care`ti sterg parbrizul, sau restul
Acest pesimist temaci vrea o stare de greata 
Si pana si aurolacii din colt sunt mai plini de viata ca tine
Iti dai speranta pentru o portie de tutun
Ca a fi roman e o problema de personalitate
Poate!Ca eu sunt simplu dar inainte de toate
Trec peste orice ca viata`mi pune bete in roate
Deci daca esti simplu nu cauta sa creada altii ca esti complex
Poti sa pari altu` care nu se incadreaza in context
Oricine`ai fi ai un rol 
Cine`ti testeaza speranta spune`i in fata :
"Sti...eu asa`mi traiesc viata"

Refren X2
Daca rolul asta mi`a fost dat in acest joc o sa`l joc
Totul e scris nu depinde de noroc
Ca daca eu sunt la pamant imi mai ramane speranta
Zii ce vrei, tu sti, eu asa`mi traiesc viata!

Pot sa fiu ala caruia ii intinzi un leu
Omul la care te uiti, zambesti 
Si te rogi sa n`ajungi ca el
Intrebandu`te de unde`am aparut 
Iti spulber misterul
Pai deschide ochii la noi ploua cu oameni de genu`
Nu`ti vine sa crezi ca poti sa mizezi si sa pierzi
Sa clipesti in fata casei tale si sa nu mai vezi
E atat de simplu sa cazi prada
Crezi ca e ceva complicat sa ajungi sa traiesti pe strada?

Uite`te la aia care au un gram de paine si`un salam
Si totusi arunca o farama la pasari pe geam
Ca sti, daca ai avere tre` sa ajungi un nimeni sa vorbesti
Din punctul multora de vedere
Multi o stiu ca multi nu traiesc in tipla
Si nu te gandesti cat de complicata e viata lor simpla
Si totusi ei sunt constienti de asta
Dimineata probabil isi spun in sinea lor :
"Asa`mi traiesc eu viata"

Refren X2
Daca rolul asta mi`a fost dat in acest joc o sa`l joc
Totul e scris nu depinde de noroc
Ca daca eu sunt la pamant imi mai ramane speranta
Zii ce vrei, tu sti, eu asa`mi traiesc viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu