miercuri, 11 mai 2011

We work all our lives. Then what?

Un pesimist este cineva care, atunci când trebuie să aleagă dintre două rele, le alege pe amândouă. - Oscar Wild.
Pesimistul este omul care, dacă simte miros de flori, caută din priviri coşciugul.- H.L.Mencken 
Un pesimist este un om care spune adevărul prematur.- Edmond Rostand

Lumea ma face pesimista! De ce? Doar pentru ca m-am oprit din visat si doar pentru ca accept realitatea asa cum e. Multa lume ma judeca pentru  persoana care crede ca sunt, dar ei nu ma cunosc deloc, ei vad fata aceea cu zambetul pe buze, fara griji, copilaroasa si foarte imatura, care de la o simpla atingere incepe sa planga de durere. Nu, nu sunt persoana aceea, sunt chiar diferita, da, par slaba la exterior, dar cat timp nu ma cunosti in interior degeaba. Spui ca vad numai partea rea a lucrurilor, pai daca nu exista parte buna ce vrei sa fac? Sa inventez eu una? Sa ma mint ca maine va fi mai bine decat azi, chiar daca maine se anunta ploaie si vant? Nu, chiar nu vreau sa ma mai mint, va las sa visati insa cand o sa va treziti o sa constatati ca realitatea e mult mai rea decat va-ti fi asteptat.
Asta sunt eu ma accepti bine, nu? La fel de bine, n-am nici o problema cu tine, ma multumesc pentru faptul ca am curajul sa marturisesc asta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu