duminică, 29 mai 2011

Shinee

Pai..n-aveam ce face sincer, asa ca am sa va prezint una dintre trupele mele koreene preferate. Bine am multe trupe de kpop care imi plac si Shinee nu e pe primul loc, insa despre ei doresc eu sa vorbesc azi ^__^


SHINee




Este o trupa contemporana R & B de baieti, formata pe 15 mai 2008. Nici eu nu stiu prea multe despre ei, nu sunt o fana infocata, d'abia le stiu numele si cateva melodi :]]
Membrii:

Lee Jinki [Onew]--> seful trupei, din cate stiu eu. Nascut pe 14, decembrie 1989 in Gwangmyeong, Gyeonggi-do din Coreea de Sud.
Parere proprie: SIncer mereu il confundam cu Key xD...nu stiu de ce, oricum pare simpatic tipul si din cate am vazut eu la o emisiune Hello Baby e si amuzant si serios, deci e destul de cool :D














Kim Jonghyun
Ah..pe tipul asta chiar il iubesc <3 Adica e asa cute incat imi vine sa-l mananc ^w^.
S-a nascut pe 8 aprilie 1990 in Seoul[majoritatea personalitatilor mari ale Koreei pe nasc acolo o__O]
Tipul asta nici nu trebuie sa incerce sa fie dragut caci e si fara retusuri, chiar si chel i-ar sta bine, cred =]]








Kim kibum [chivuvu:]]
Si el e cute, dar cu anumite coafuri, caci in rest ii sta naspa parul si nu-mi place >>
S-a nascut pe 23 septembrie, 1991. Deci el e Key al mamei caruia nu-i sta bine cu coafurile sale ce nu-mi incanta ochii in unele videoclipuri >.>









Choi Minho si el e cute :]] Pai..toti sunt cute n-am ce comenta,
S-a nascut pe 9 decembrie, 1991 si....e cute :]] Chiar nu stiu ce sa spun despre fiecare in parte, nu sunt o mare fana, insa imi plac vocile lor si uneori sunt chiar amuzanti -.-"


















Lee Taemin
Am ajuns la preferatul tuturor TAEMIN!!!! Copilasul formatiei. :D
E nascut pe 19 Iulie 1993 :]] si e cel mai cute din formatie <3
















Pai asta e trupa Shinee, va recomand sa ascultati: Ring Ding Dong, Lucifer sau Hello, sunt printre preferatele mele <3



2 comentarii:

  1. Da intr-adevar ... sunt ineebunita dupa SHINee ... In special Taemin si Jonghyun <3 ... dar ... "Seful" trupei este Jonghyun draga mea ... ... Este formatia mea favorita stiu foarte multe despre ei .. chiar am vorbit cu Jonghyun si Taemin .. Personal <3 .. personal prin personal inteleg web si facebook =))))) .. kekeke ... I <3 K-Pop ... si ma bucur ca mai exista persoane in Romania .. carora le place K-pop ... sincer din Orasul meu .. dintre toti pr mei .. sunt singura pasionata ... kekeke .. daca vreti sa vorbiti cu mine .. Julia Iuly [facebook]

    RăspundețiȘtergere
  2. A .. si inca ceva .. Tot eu sunt Julia .... Va recomand niste piese ... cum a spus si autorul websiteului... Ring Ding Dong , Lucifer , Hello si pe langa aseta .. Mai frumoase sunt si Juliette , Stranger , Sherlock .. si o piesa pe care o canta NUMAI TAEMIN .. : o puteti cauta ... Taemin - Immortal song 2 ...

    RăspundețiȘtergere