luni, 30 mai 2011

Look at life realistically


In viata mereu vor exista doua cai din care va trebui sa alegi, dar iti voi  face drumul mai usor supnandu-ti ce va trebuii sa alegi la un momentdat. 
-Niciodata sa nu-ti alegi prietenii dupa vorbe si gesturi bune, adevaratii prietenii te cunosc cu adevarat si nu-ti spun ca "totul va fi bine" din contra te ajuta sa privesti spre viitor. 
-Cel mai mare dusman al tau esti chiar tu.
-Nu poti sa-ti dai seama de caracterul cuiva doar in cateva zile.
- Nu alege soarele, cand poti alege ploaia, pentru ca ploaia va trece si va veni soarele, insa cand soarele va trece va veni furtuna. Alege mereu ceea ce este greu ca va urma ceva mai usor.
-Nu te ascunde de tine, caci esti cea mai importanta persoana chiar cand nu realizezi.

Nu stiu cum te simti, si nu, nu te pot minti ca totul va fi bine, pentru ca  sincer nu stiu ce va fi in viitor, deci decat sa cred ca va fi bine, mai bine-ti spun sa astepti sa vezi ce-o sa se intample. Nu pot sa-ti spun ca viata-ti va fi mai frumoasa si nici ca nu vei mai avea probleme, pentru ca nu vreau sa te mint, decat sa suferi mai incolo mai bine suferi acum. Deci...spune-mi, care e problema ta? Gandeste-te la o rezolvare si fi realista, mie una mi se pare simplu. Asteapta a vezi ce-o sa se intample, priveste cu optimism lucrurile si daca-ti spui ca nu va fi bine si acesta e un fel de optimism, traieste in realitate, nu te minti ca apoi suferi mai mult.
   Ai incercat vreodata sa vezi lumea din alta perspectiva? daca nu, incearca acum si fi inversul a ce esti, sunt sigura ca-ti va fi mai bine, eu am incercat odata, insa am crezut ca e mai bine sa fiu eu si sa traiesc prost, decat sa fiu opusul meu si sa traiesc bine.
  Eu nu cred in cuvinte gen "special" "perfect" oh si "dragoste"  prostii create de oameni fara minte >> niciuna nu exista sunt doar in mintea noastra, doar niste iluzii, dam nume la niste stari prostesti.
  Pana la urma, fiecare are o viata, oricum o sa murim mai devreme sau mai tarziu, deci pur si simplu nu conteaza ce facem, vom fi uitati repede si niciun lucru sau vreun sentiment de-al nostru nu va mai fi amintit.
Traieste clipa si uita de trecut ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu