sâmbătă, 14 mai 2011

nobody listen to me

De ce cand incerc sa povestesc ceva persoanele din jurul meu fac alta treaba in loc sa ma asculte, ma evita? Da, chiar ma evita... dar, de ce? Cuvintele mele sunt chiar asa plictisitoare? Vocea mea nu face bine fiintelor umane sau cum? Si ma deranjeaza faptul ca atunci cand le spun ca nu ma asculta, sar cu gura ca cica ei ma asculta dar nu le spun eu. De ce sunt oamenii asa insensibili? Si nu unii, chiar toti, pana si parintii mei imi fac asta.
De multe ori spun adevarul unei persoane in fata si cred mai mereu ca e bine sa ti se spuna adevarul, dar cand mi se spune parerea despre mine ma simt prost stiind ca acele cuvinte nu sunt deloc de lauda ci mai degraba jignitoare. Si uite cum de fiecare data raman singura gandindu-ma la lucrurile si persoanele idioate ce ma inconjuara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu