marți, 10 mai 2011

so what? i am me

Facem parte din lumi diferite, tu chiar n-ai observat? M-am saturat sa te aud ca nu meriti, eu una ma multumesc cu ce am si nu fac fite, eu una daca cineva imi spune ca m-am zagariat nu ma duc la doctor sa vada daca o sa mor, ci dau din umeri si continui sa merg. Eu una nu ma uit in oglinda la fiecare 5 secunde si nu intreb cum imi sta parul, eu una nu ma prefac inteligenta, sunt ceea ce sunt si stiu ceea ce stiu. Nu ma laud si n-ai sa ma vezi vreodata sa stau un an sa-mi aleg o pereche de blugi. N-ai sa ma vezi sa ma plimb dupa baieti si sa-mi masor sanii, si nu, n-ai sa ma vezi sa-mi aranjez fusta incat sa mi  se vada toate cele. Nu, iti garantez n-o sa ma vezi ca fac fite, sau poate o sa ma vezi dar n-o sa fiu ca tine si n-o sa ma cunoasca lumea pentru ifosele mele, o sa ma cunoasca pentru cine sunt cu adevarat. Nu sunt cea mai inteligenta persoana, insa nici cea mai proasta. Nu sunt cea mai frumoasa, insa nici cea mai urata. Nu umblu dupa baieti, insa nici ei dupa mine. N-o sa mor implorand inca o zi, o sa mor demna de cine sunt. Ai vre-o problema cu mine? Spune-mi-o in fata, mie imi place adevarul, si chiar daca unii spun ca e dureros mai bine ii zici ce crezi omului in fata, decat sa-l minti, oricum va afla candva si te va ierta mult mai greu stiind ca i-ai ascuns asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu