marți, 10 mai 2011

Immaturity keeps me young

Viata – o plimbare spre somn. – Lucian Blaga
Viata este un muzeu cu oameni de ceara care fug speriati de umbre, topindu-se. – Ionut Caragea
Viata este un spital in care oamenii te trateaza cu pastile de sictir. – Ionut Caragea

Cati oameni realizeaza in momentul visului, ca viseaza? Foarte putini sau aproape deloc. Majoritatea traiesc din plin realitatea acelui vis, precum traiesc la fel de plin realitatea celuilalt vis, care se numeste viata. – Sorin Cerin
Viata este doar o cusca pe care Dumnezeu a uitat sa o deschida, noi suntem pasarile ecrului, ne dorim aipi fara sa stim ca le avem. Tot viata mai o pot descrie ca pe o groapa in care stai, te joci pana pica pamantul pe tine.--- ME :>

Viata nu a fost niciodata simpla si nici nu va fi, n-o sa existe un lucru  gratis in viata si daca o sa ti se ofere o sa platesti intr-un final pentru el. Nu exista prieteni care sa te asculte tot timpul sau macar eu nu am prieteni de acest gen, ii ascult pe toti, le inteleg problemele, ii ajut ca apoi ei sa se laude ca au reusit singuri [fara ajutorul meu]. Ma gandesc ca pentru mine nu exista un prieten "adevarat" si pana la urma ce e un prieten "adevarat" din cate am inteles e acea persoana care iti e mereu aproape si te ajuta, dar sunt sigura ca tu uiti mereu de acea persoana si nu-i asculti niciodata probleme. Ce ma face sa cred asta? Viata si realitatile ei, nu mai sunt fata aceea mica ce crede in printul care va veni intr-o zi pe un cal alb, nu mai sunt fata aceea ce viseaza colorat si vede viata un lucru magic, nu, nu mai sunt. Din contra, sunt persoana care vede realitatea si care s-a trezit de mult din vis, sunt persoana ce prefera mai mult realitatea, oricum dai odata si-odata de ea, deci de ce nu mai devreme? Acum sunt o alta persoana si probabil si ieri am fost alta, azi sunt singura si ma ascult doar eu pe mine, ieri zambeam si eram inconjurata de prieteni pe care-i ajutam. Acest cuvant "prieten" oare ce-nseamna? In dictionarul meu exista acest  cuvant, insa prietenul imi e definit ca o persoana increzuta, ce-si vrea tot binele, fara sa faca ceva si sa raspunda ajutoarelor cu rau.
Si inca te mai minti ca esti in viata si inca speri sa nu iesi din coma si inca-ti e frica sa te culci pentru ca stii ca atunci cand te vei trezi vei pasi pe un alt pamant, unul mai infect ca cel de ieri si vei fi intr-o alta lume una fara zambete si lumina.
Intunericul, te invaluie, iti fura viata si tu taci, taci si speri ca va fi mai bine. Eu nu ma mai mint ca tine. Mie nu-mi pasa de nimeni, de ce? Pentru ca nici altuia nu-i pasa de mine? De unde stiu? O persoana care-ia i-ar pasa ar face orice sa ma ajute, insa celelalte persoane ce se prefac spun doar "va fi bine o sa vezi" apoi schimba subiectul ca si cum n-ar fi existat. Chiar m-am saturat de cuvinte goale, nu mai cred in ele de mult, poate m-am maturizat sau poate asa sunt eu, dar nu cred in cuvinte, nu-mi sta in fire, nu ma face sa ma simt mai bine daca-mi arunci cateva cuvinte in fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu