duminică, 29 mai 2011

Guess Who - 07.03.2006

7 martie 2006 ora 1:50
O zi moarta in care astept zicand 
"Hai fa treci"
Zeci de tigari stinse in scrumiera
Tu'ntregesti un perete ars
Sunt 3 lucruri care te fac doar sa te gandesti
Ma gandesc la faptul ca n'am bani si mor 
Pe faptul de ca**t ca eu sunt printre fanii banilor.
Ma gandesc ca firea mea de muncitor inca mai spera 
La o viata lejera aici nu dupa frontiera.
Ma gandesc ca nu credeam ca poti sa ai noroc cu caru'
Cum nu credeam ca o sa fim condusi de Popeye Marinaru'.
Ma gandesc la muzica si'ncep s'apara premonitii
O sa faci ca**tu' praf...

Ma gandesc la fosta iubita
Si cand zic iubita inseamna c'am iubit'o
Stii ca niciodata n'o sa scapi de ce ti'e frica.
Ma gandesc ca maine'i doar o zi tampita 

O zi cand clar cu***le legal profita.
Ma gandesc ca's odihnit c'am tot timpu ca dorm pe mine
Ma gandesc ca un joint la timpu lui te intretine.
Ma gandesc ca nu'nteleg senzatia acestui trip
Deci asculta aceasta piesa cand esti foarte plictisit.

REFREN X2: E plictiseala
E doar o stare generala...
E plictiseala nu conteaza ca e zi sau seara
Sigur se transforma'n boala si'asta ma'nfioara.


Ma gandesc ca nu credeam ca pot s'ajungI l'asa nivel.
C'am trecut pana'n prezent prin viata ca'ntrun carusel.

Am trecut de la incendiat licee adica hoituri
La incendiat in incita scolii jointuri.
Am trecut de la tigara la pipa, de la pipa la sticla repede
Exact cand ma opresc din ras si mor de frica, cica 
Eu credeam ca femeia'i timida 
Cand ea se uita'ntai in buzunar dupa vreo caramida
Piz***e de unde mor*ii lor si'au luat atat elan vere
Cu ochii dupa bani vin cu rucsacu' dupa ele.
Viseaza nopti rebele in hoteluri de 5 stele 
Cand la noi e numai caterinca'n portofele.
E numai muzica'n visele mele pierdut prin ele
Pun ajutoru' in tigari pe creier sa ma spele
Deci cele mai grele cuvinte ramase'n cap 
Altii fac bani...tu facï ce? 
hip hop hïp hoop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu