miercuri, 4 mai 2011

You Know :]


Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Intrebarile din capul meu n-au sa se opreasca niciodata si stii ca si tu ai aceleasi intrebari sa poate unele chiar diferite de ale mele, dar probabil intrebare ne macina pe toti, nu vreau s-o spun pentru ca chiar acum tu te gandesti la ea cum si fac si ceilalti ce citesc prostia asta. Ce poti sa faci? Nu poti opri viata, ea nu se va opri decat atunci cand si timpul va face asta, din pacate noi nu vom afla asta cat de curand, pentru ca nu vom stii daca timpul se opreste, probabil s-a oprit de mult, insa nu ne dam seama si probabil nu suntem afectati de timp ci de viata.

Si daca am sa plec m-as duce departe
Undeva ,unde sa traiesc in singuratate
Si daca am sa mor sigur va plange
Cel la care am ramas dator cu banii pe cruce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu