duminică, 8 mai 2011

Now or never

Il priveam...si el, si el ma privea pe mine. Ochii sai de un verde crud straluceau in intunericul din cafenea, as fi vrut sa fiu mai aproape de el, sa-i pot simti repiratia calda pe corpul meu. Avea un zambet angelic si o fata pura, i-am raspuns la zambet sincer, caci in acel moment nici nu mai stiam unde ma aflu, vroiam sa aflu cat mai multe despre el, deja imi imaginam viitoarea noastra relatie, ciresii infloriti prin parc, noi alergand, zambind, fiind impreuna. Insa era asa departe de mine acea memorie neimplinita, era destul de departe, cam la vre-o 3 mese in fata mea.


Hey!Ma asculti?! Cu tine vorbesc! La cine dracu te mai uiti acum?! vocea dura ma trezi din visare.
Poftim? Scuze, nu prea am fost atenta si... strangeam ceasca de cafea in mana, aburii facand ca timpul sa se opreasca pentru mine si pentru el.
Niciodata, nu esti! De aceea vreau sa ne despartim! tipa disperat blondul din fata mea.
Da, bine, am inteles, doar pleaca o data! am zis plictisita privind pe fereastra, nici nu-mi pasa de relatia cu el, defapt nici nu stiam ca aveam una.
Cum poti sa ma tratezi asa?! Te-am iubit, te iubesc, insa esti prea imatura, revino-ti fetito, nu suntem intr-un joc RPG, aici nu tu scri ce se intampla in continuare! Vreau cu adevarat sa devi mai matura! vocea lui se auzea din departare caci privirea mea parca coversa cu privirea brunetului. Am deschis larg ochii, privindu-l pe blond.
Imatura...am bufnit.
Da! Sunt imatura, nu vreau sa ma maturizez, cauta-ti alta proasta, eu una nu ma schimb, hai valea, n-am chef de tine azi! mi-am dus mana la gura si am cascat. Blondul isi dadu ochii peste cap si iesi nervos din local. Ah.. cat imi doream ca acum brunetul sa stea in fata mea si sa-mi sopteasca ce simte pentru mine.Era prostesc, nici macar nu ma baga in seama, in plus parea mai mare decat mine cu vre-o 5 ani, si eu.. nu aveam sansa, eram... prea... imatura pentru el. Mi-am lasat privirea in ceasca de cafea careia nu i-am dat drumul. Ce se intampla cu mine? Tot corpul imi vibra de frica unei respingeri. Mi-am ridicat privirea in momentul de fata langa el statea o satena destul de stilata, parea bogata, da, nu aveam sansa. M-am ridicat resemnata de la masa si m-am indreptat spre iesire, cand mana mea fu prinsa de a unei persoane. Mi-am intors privirea vazandu-l pe brunet zambindu-mi.
Stii... mie imi plac fetele imature, vrei sa ne mai intalnim?intreba cu un zambet gingas. Nici nu stiam ce sa fac, ce sa zic, eram in bezna.
Uhm...da.. am zis raspunzandu-i la zambet. Deodata totul se intuneca si cand imi deschisem ochii ma aflam in pat, in camera mea, exact acolo unde am fost inainte sa inchid ochii si sa VISEZ.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu