miercuri, 4 mai 2011

The secret word

I like  people who SMILE when it's RAINING .


Da! Imi plac persoanele acestea, de ce? Pur is simplu pentru ca eu nu am aceasta putere, nu ma pot consola si nu ma pot face singura sa zambesc si sa simt caldura zambeltului. Imi ingheata gura din cauza lacrimilor reci si sarate, iar ploaia ochilor mei nu vrea sa se opreasca, si cand ma gandesc ca eu sunt mereu aproape de persoanele din jur si le consolez, insa niciodata nu ma las ajutata. Nu pot primi nici un cuvant cand stiu ca mie greu, de ce? Ma intrebi de ce? Ma mai intrebi acest lucru? Sunt doar vorbe, nu e ca si cand le-as crede, sunt doar niste sunete ce apar din corzile vocale, ele nu inseamna nimic pentru mine si sunt sigura ca nu inseamna nimic nici pentru cel care le spune. E simplu ca spui altuia "Zambeste in fata greului, o sa treaca"  dar e greu cand tu esti acea persoana ce are nevoie de ajutor. Ultimul lucru pe care poti sa-l faci este sa zambesc in fata ploii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu