sâmbătă, 7 mai 2011

Eli feat. Mark si George Hora - Fiecare face ce vrea

Am idei care capata prea abstracte forme
Ca Mircea Badea pasesc pe juridice norme
Nu-s pe TV, da's mai des in boxe si casti
Prin timpanul derbedeilor ce zac prin gasti

Acum adun lumea adun pe bune
O adun sa faca spume
Sa-si faca de cap, sa tipe si sa tune
Nu prea am timp de saga, ca trece repede


Timisoara reprezinta iarasi Eli rap TV

Pai stai putin, sa intelegi, nepoate
Eu n-am rugat pe nimeni sa-mi care crucea-n spate
Roman fiind am fost antrenat sa trec de toate
De la clasa de jos pan' la-nalta societate


Am prieteni imprastiati prin diverse state
Tripati sa culeaga bani nu mai tin cont de pacate
Lor nu le place munca, da's ocupati cu de toate
Numara sume murdare cu palmele curate

E Romania, frate

Si fiecare face ce vrea
Ma simt strain in tara mea
As vrea sa pot sa schimb ceva
Chiar nu mai suport
Ma simt ca un prost
Pentru banii mei
Tre' sa lupt cu ei


S-au golit orase pe rand
Eu sa zic pe cuvant ca-i sfant acest pamant
D-ai condus de corbi
Doamne, tu nu-i vezi vezi?

Acum te strig
E atat de rece incat cred ca o sa mor de frig
Ba, mie imi ajunge
Nu mai vreau sa-ndur


M-am saturat de serpi
Plec dincolo sa fur
Tu nu dai doi bani pe anii mei de scoala
Ai faramat vise clare si albe ca o coala


Fete, fete ce au ramas prin tara
Le apare zambetul pe chip precum o floare rara
Bai, sigur ne-ajunge
Vom schimba ceva chiar daca e necesar sa ne patam cu sange


Europa lovita de tir plange la fel de frumos ca naiul lui Zamfir
Si stii ca nu ma mir cand o aud bocind in hohote
Ca nevoile ne fac des sangele sa fiarba-n clocote


Printre ropote de straini romanii isi fac avere
Isi fac necaz doar sa-si faca cinste cu o bere
Romania strig si eu: Te iubesc
Ce mai trebuie sa fac doar ca sa ma ajuti sa traiesc?


Hotii, alesii nostri, par isteti
Isi ascund originea ca albastrul de Voronet
Eu ma calmez mirosind un trandafir
Vad tot prin lupa la fel ca Nae Caranfil


Si fiecare face ce vrea
Ma simt strain in tara mea
As vrea sa pot sa schimb ceva
Chiar nu mai suport
Ma simt ca un prost
Pentru banii mei
Tre' sa lupt cu ei

Sunt absorbit de televizor ca si continut de informatie
Este evident ca te pune in aceeasi oala cu toti ratatii Care zic ca uau la ineditul cel fara temei
Care dupa emisiuni gen Pariu ca stiu le-ar bate pe femei
Si rad cu spume la spoturi gen Tara lui Andrei


Dar sunt OK cu stirile violente
Care n-au treaba cu cei ce au coloana vertebrala, bun simt si cultura
Care zic ca esti de prost-gust, dar nu te f...ai de capul meu


Am pierdut...
Asta e, merg mai departe
In pasi de tangou
Fredonand Gardel intreaga noapte
ca un sunet intre soapte
Nu sunt eu, nu ma intriga
Mie-mi place sa rad in soapta de cei care striga
Traim in Romania si e greu suntem batuti de Dumnezeu cu parul
De parca n-o dam noi cu zarul

6 6 in Studio 66 stii ca noi cantam pe mese, defapt pe mase?

Respect absolventilor ai Scolii de HipHop
Noroc celor ce dau noroc cu vecinii de la bloc
rescpect pentru baietii cu ....
... dezbraca nu fa sex cu muzica

Studio 66

Si fiecare face ce vrea
Ma simt strain in tara mea
As vrea sa pot sa schimb ceva
Chiar nu mai suport
Ma simt ca un prost
Pentru banii mei
Tre' sa lupt cu ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu