duminică, 29 mai 2011

Just me and nobody else!

Cred c-ar fi trebuit sa ma prezint de mult, insa nu am crezut ca este nevoie, dar intr-un sfarsit m-am gandit si stiu ca n-o sa cititi deci o sa scriu degeaba, macar pierd din timp ! :D

Cine sunt?


Nu stiu, sincer, pot fi orice, dar nu ce vreau, pot fi ce vor ei, dar daca eu vreau sa fiu un fluture si sa traiesc o zi asta imi va fi imposibil. As da o viata pentru o zi in corpul unui animal mic.


De unde sunt?


Pot fi de oriunde vrei, pot sa vin de pe Marte sau pot locui pe Luna, poate sunt chiar Soarele, sau poate sunt doart pamantul, tu decizi unde ma poti gasi. Eu una cred ca sunt peste tot cu gandul.

Cati ani am?


Nu conteaza, am o varsta oricum, care trece, peste cativa ani nu voi mai avea aceeasi varsta, deci degeaba o am acum.

Ce-mi place?

Imi place totul si nimic. Sper ca v-am lamurit.

Ce fac prima data cand ma trezesc dimineata ?


Orice, pot sa ma trezesc brusc sau sa spun ca mai stau 5 minute, pot sa ma culc la loc, dar pot si sa mananc in acelasi timp.

Ce hobby-uri am?


Multe, ti le insir sau le descoperi?

Ce muzica ascult?

Nu conteaza muzica, oricum orice gen se incadreaza in cuvantul asta, dar...doar pentru ca sunteti interesati ascult mult Kpop.

Ce parere am despre mine?

Mai bine tac decat sa credeti ca sunt sadica.

Ce filme preferi?

Orice gen, nu conteaza, numai sa nu aiba un sfarsit banal sau pe la jumatatea filmului sa casc.

Iti plac anime-urile? Ce genuri?

Da, imi plac si da cele yaoi, ce credeati ca ma uit la yuri? O__o


Sper ca v-am lamurit in legatura cu persoana mea ^__^
Ja ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu