vineri, 1 iulie 2011

Imi prostituez minte cand vine vorba de oameni.

Life is a bitch, 
so learn to fuck it.

Ce conteaza daca soarele rasare cand ma culc?
Ce conteaza daca soarele apunce cand ma scol?
Ce conteaza daca e zi sau noapte?
Am o viata plina cu detoate.


Da imi prostituez mintea de cate ori vine vorba de oameni, o fac cea mai mare prostituata, tarfa ordinara cand stiu ca oamenii vor sa profite de pe urma ei, o fac sa ceara scump pentru un cuvant pe noapte, o fac sa fie valoroasa si sa nu se dea la toti, doar la jumatate.
Gandul meu il fac "peste", si castiga chiar bine cand vine vorba de oameni, caci toti vor sa-mi aiba mintea pentru o noapte, insa nu e o tarfa iefitna, cere mult, dar valoareaza mai mult decat cere. Da-mi o viata de om si-ti voi da mintea mea pentru un minut, pana acum am luat multe vieti, mainile gandurlui meu sunt patate de sangele pacatosilor, dar nu-mi fac griji o sa le sterg cu lichidul sperantei si atunci vor fi mai noi ca niciodata, mai curate decat puritatea sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu