vineri, 1 iulie 2011

7 vise in doua minute dintr-un somn.

O sa ma culc de 3 ori pe zi si o sa ma scol de 4, de ce? Fiindca asa vreau eu, o sa am 7 vise in doua minute, de ce? Din nou pentru ca asa vreau eu, si o sa visez ca zbor, dincolo de nori, dincolo de cer, dincolo de galaxie, de umanitate, o sa ajung atat de sus, incat nici o urma de nava, om, stea nu va exista. Si o sa ma intorc inapoi ca un fulger.

Al doilea vis il voi avea pe mare, voi calatori cu o nava de pirati si voi merge pe toate apele adanci, din Asian, pana-n America, apoi in Africa.

Al treila il voi avea sub pamant, voi sapa sa ies de acolo si voi sapa pana ma voi trezi, dar pentru ca o sa am sapte vise in doua minute si intr-un somn, va trebui sa dorm incontinuu.

Al 4-lea vis va fi pe o naveta spatiala, voi fi acolo unde tata-si doreste sa fie, undeva prin spatiu, o sa fac pzoe si o sa le developez in minte, ma voi confrunta cu forte nemaintalnite si ma voi intoarce inapoi in pat

In al cincelea vis ma voi afla undeva intr-un castel, unul mare, cu toate bogatiile pamantului, voi face poze si acolo si ma voi imbraca asa cum imi doreste inima. Voi deveni cantareata celebra si lumea ma va adora, prietenii ce nu ma pretuiesc vor vrea sa imi vorbeasca, insa voi pune un afis cu fetele lor si voi spune in direct ca-i urasc, incat, toata lumea sa-i urasca si rudele lor.

Cu siguranta al saselea vis l-as petrece intr-un autobuz calatorind prin lume, voi lua monumente istorice din fiecare tara si voi merge si in cele mai mici saturi, voi stii totul si va fi minunat.

Si al 7-lea vis va fi trezirea, ma voi trezi cu gandul ca am fost unde am dorit si am facut ce mi-am propus, doar in doua minute.

Si acum, spune-mi ca sunt nebuna, spune-mi ca n-am dreptate si spune-mi ca e imposibil, jigneste-ma si nu vei avea niciodata visele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu