vineri, 1 iulie 2011

Si asta o sa-ti fac.


Cea mai cruntă răzbunare este când duşmanul tău e silit a recunoaşte că eşti bun şi dânsu-i rău.
Bogdan Petriceicu Hasdeu 



Si o sa alerg prin timp, si o sa te gasesc si o sa-ti zambesc, o sa plang in timp ce o sa dau in tine cu tot ce apuc, o  sa plang, nu! N-o sa-mi para rau, o sa fie lacrimi de fericire, fericire amara ca pot sa ma razbun pentru tot ce mi-ai facut, pentru palmele pe care mi le-ai dat sa cad si pentru loviturile care n-au incetat sa apara chiar si cand am cazut pe pamant. Am supravietuit! Si voi supravietuii si de acum incolo, voi face tot posibilul sa raman in viata si sa ma razbun.Dupa razbunare, daca o sa mai fiu in viata, o sa ma bucur, o sa ma bucur ca am putut sa-ti arat cum e sa fi in locul meu. Vei implora mila, ma vei ruga sa incetez, insa te voi lovi mai rau si fiecare lovitura va face o rana adanca ce nu se va coase si nu va trece deloc.
Vei recunoaste ca sunt mai buna ca tine si vei spune ca tu esti cel rau, imi vei spune ca merit mai mult si-mi vei da tot ce ai, astept acea zi si sunt sigura ca va veni.
Voi fi multumita sa te vad arzand si ma voi simiti vie chiar si in mormant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu