vineri, 1 iulie 2011

Si-am sa raman sus.


Multumesc ca ma ajuti sa urc prin jignirile tale patetice de copil mic.


Dansez in jurul vostru, un dans ce nu l-ati mai vazut si nu-l puteti imita, dansul ala e viata mea pe care nu o voi lasa sa va cada prada. O sa va dati cu parerea despre dans, caci cu siguranta vi se va parea ca este balet, dar nu va fi asa, nu va fi balet, unele scene vor fi dure, altele line si va veti gandi, in timp ce veti uita sa dansati si viata vi se va opri si ea. Eu voi continua sa dansez, sa trec toate granitele si sa ma inalt cat mai sus, cand voi sari si voi ajunge unde mi-am propus voi ramane acolo, in aer, asteptand sa ajungeti si voi, cand veti renaste, veti sari in sus sa ma prindeti, dar voi fi prea sus pentru voi si veti cadea de atatea ori incat o sa renuntati la gand si o sa asteptati sa cobor, nu voi coborai, voi sta acolo sus, in aer, atarnand de viata si cand o sa cad, o sa rup podeaua, o sa trec prin pamant si o sa ies pe partea cealalta, dar ghici? Nu voi ramane pe pamant, dupa ce pamantul se va despica in doua din cauza caderii mele, voi ajungea in spatiu, de acolo va voi multumi ca mi-ati dat curajul sa zbor mai sus de cat imi puteam imagina.
Voi pluti stiind ca nu este gravitatie, voi fi linistita fara aer si-mi voi da seama ca de acolo nu voi putea cadea niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu