miercuri, 27 iulie 2011

Alex ft Byga - Orice Minut.

Orice minut e un inceput,
Viata merge inainte indiferent de ce-ai facut.
Poate-ai gresit, poate-ai mintzit,
Ti-am mai spus: Ne vedem acolo sus!

Alex:
Ai probleme si incepi sa disperi
Viata nu-ti da tot ceea ce ii ceri
In intuneric esti singur dar stii: maine va fi o noua zi
O secunda e de-ajuns sa visezi
N-ai nevoie de nimeni sa crezi
Lumea spune ca nu potzi zbura
E o minciuna nu crede-n ea.


Refren(x2):

Byga:
Sus...sper sa ne vedem acolo sus, insa nu prea curand
Mai avem multe de spus inca,
La inceput de drum asta-i drumul nostru
Nu mai e un vis nebun si suntem tot de capul nostru
S-au intamplat destule, nu regret nimic
Am gresit, am mintit, am prostit, am fost prostit
Nu ma intelegeti gresit ca nu vin sa va predic
E o vorba: "Ce nu te omoara te face mai puternic!"

Si au fost momente in care am fost gata sa renunt la tot
Mi s-a zis ca n-o sa pot, ehh...uite ca inca pot
Putini au inteles cu adevarat ce am in cap
Raman dator pentru ca stiu ce-a insemnat
Ma zbat in continuare, n-o sa-mi las sufletul sa moara
Cand am descoperit ce fac si acum m-am nascut a doua oara
Timpul zboara dar, indiferent de ce va fi
Nu uita sa fii doar ce vrei tu sa fiï.


Refren(x2):

Sus ...sus...ne vedem acolo sus...
Sus..sus...ne vedem acolo sus...
Sus..sus..ne vedem acolo sus
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu