sâmbătă, 24 septembrie 2011

Leave me alone, world...


Nu am o "personalitate problema", cum spun unii, am o personalitate, daca ei au o problema e problema lor nu a mea. Sincer, parintilor mei mereu le-a pasat de de ce spuen lumea despre noi si mereu au incercat sa modifice toate vorbele, dar mie nu mi-a pasat, nu ma ajuta cu nimic daca cineva imi spune ca nu fac bine un lucru, nu ma ajuta cu nimic o insulta sau o vorba buna, nu ma inalta si nu ma scade si toti cei care au o problema cu mine ar trebui sa stie asta, nu am nevoei de prieteni, doar de familia mea, n-am nevoie de parerile nimanui, ma descurc singura.

3 comentarii:

  1. participa si tu la campania Vrem o Romanie fara Fite doar punand acest post pe blogul tau http://justbelieveyuppy.blogspot.com/2011/12/campania-vrem-o-romanie-fara-fite.html astept raspuns pe blog! trimite-o si prietenilor tai !

    RăspundețiȘtergere