vineri, 24 iunie 2011

Abadboy - Prieteni falsi


Nu ne-am născut în puf, dar ne bucurăm de viata
Putem zâmbii dacă vrem, în fiecare dimineață.
Însa când vine vorba de prieteni, se iau decizii grele

Care-i lângă tine, care nu, când ai sau nu belele.
Pot să menționez un nume, Dany a fost lângă mine
Mi-a fost mai frate decât fratele când nu îmi era bine.
Însa prietenii falși, au profitat pe urma mea
După zilele cu bani, de "salut!" se tot uita.
Poți să crezi în Dumnezeu, dacă vrei
Dar nu crede prea mult în prietenii tăi.

Urmează Sorin, care mereu m-a ajutat
El mă finanța cu bani pentru mâncare când eram falimentat
Dar n-am uitat, și-a fost mereu lângă mine la o bere
Să bem, să vorbim, uitând clipe de durere.
Se ridică multe priviri, după probleme apar știri
Dacă ești fals și te pocnesc, sa nu te miri!
Nu mă amenința ca sunt mai dur decât amenințarea
Dacă ești prost și`mi zâmbești frumos, nu`mi schimbi starea.

Poate vrei să`mi fi prieten și nu știi cum s-o iei
Îți recomand să iei lecții de la prietenii mei.

Știi..chiar sunt de treaba..dar am fost trădat de prieteni
de prea multe ori..acum, riscul e prea mare!


Dau exemplu momentu când ia naștere o floare
Dacă e singura pe câmp, cu siguranță moare.
Iar dacă nu e în gradina, unde sa fie udata
Va vărsa lacrimi seci, și va devenii uscată.
Aşa e cu prietenii, dacă nu ai prea mulți
Te simți singur în viata, și pe restu-i uiți.
Ajungi la bătrânețe să citești singur ziarul
Să verși alcool pe pagini, chiar dacă-i gol paharul.

Asta-i jumatea mea de melodie, cealaltă-ți aparține ție
Însă ce-am simțit cu adevărat, nimeni nu știe.
S-au pus versuri pe hârtie, s-au cantat multe cuvinte
S-au șters multe amintiri frumoase ce le aveam în minte.
Îmi poți ridica volumul, dar nu și moralul
Cu aceste cuvinte îți lovesc sufletul dar și mentalul.
Te fac să te gândești ca n-am greșit cu nimic
Iar acum sunt bucuros că nu te știu de mic.


Tu ești umbra mea pe strada, cea pe care o urăsc
Visul urât ce se termină atunci când ma trezesc.
Te lovesc, prin felul în care gândesc

Mai beau o gură de bere apoi refuz sa-mi amintesc
Închid ochii și zbier tare: sigur o să reușesc.
Nu mai dau nume, și nici exemple negative
Mai bine ia unu' decât 2 inițiative.
Ai dreptate, textul asta chiar rimează
Cum am reușit s-o fac, nu mă interesează.
Cert este că nu vorbesc prieteni pe la spate
Nu urlu în gura mare, când tre să vorbesc în șoapte.
Te las pe tine sus, eu mai cobor încă 5 trepte
Dar ai grija ca autobuzul fericirii nu poate să aștepte.
Ai scăpat de unul, acum sunteți doi
O mentalitate la pubertate plină de noroi.

Numele AbadBoy, rămâne scris în istorie
În aceasta luptă, nu este vorba de glorie.
Ce gândeam odată, poate nimeni nu știe
Eu făceam versuri pe comp, iar tu pe hârtie
Ai stat în inima mea, dar cu chirie
Gata sparg oglinda, asta nu e prietenïe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu