vineri, 3 iunie 2011

Arssura- Mereu Copil

Intru-n casa obosit dupa alta zi de munca,
Pentrut ce imi place mie nu-s platit cat sa-mi ajunga;
Nu-i nimic, apas play si aterizez in lumea mea
Condus de muzica ma intind usor pe canapea,
Un miros de tei de la copacii de langa fereastra
Vine sa-mi aduca aminte ca viatza-iI totusi frumoasa,
Inca am suflet de copil care refuza sa creasca
Mi-e egal cu 0 tot ce spune lumea asta proasta.
Mintea mea e un motor incins cu spirit creator,
Ca cineva mi-a dat un har iar pixu’ m-a-nvatzat sa zbor

Si scriu cate trepte urc si cate cobor
Ca sa ajung acolo unde vreau inainte sa mor.
Inca imi doresc sa-i vad live pe Nas si Rakim
Doi dintre cei care au facut hip hop-ul sa sune sublim,
Muzica e focul, viatza mea e un fitil
Ea m-a-nvatat sa fiu matur si uneori copil.

Refren X2
Timpul imi arata unde trebuie sa fiu
M-a-nvatat k toate trec dar ramane ce scriu,

Adoptat de mic de muzica de pe vinil
Orice ar fi raman al hIp hop-ului copil
Zilele se scurg printre notele muzicale
Pe-un pian melancolic ca o apa curgatoare,
E trist, te vad prea realist, uit sa visez
Cand io ma prind noapte de stele privind in ochii ei verzi,
Ma plim pe curcubeu de parca ar fi drumul meu
Fericit ca un copil care inalta un zmeu,
Tu nu vezi ce vad eu, prea ocupat sa faci bani
Si cand ai strans cat ti-ai dorit vezi ca nu mai ai ani

Am scris mii de pagini cu tot ce-mi trecea prin cap
Dar putini au realizat cat iubesc asta de fapt,
Nu oblig cei ce inalta barfe cu intentii rele
Ca un singur vers de-al meu ii darama de pe schele
Si-au ramas cu sechele iar eu am mers mai departe
Ferit de problema ca muzica m-a scapat de toate

Ea m-a crescut de la primu’ sunet de pe vinil
Si acum sunt un barbat imbracat intr-un suflet de copil...
Refren X2
Timpul imi arata unde trebuie sa fiu
M-a-nvatat k toate trec dar ramane ce scriu,
Adoptat de mic de muzica de pe vinil
Orice ar fi raman al hIp hop-ului copïl...

Un comentariu: