vineri, 3 iunie 2011

NANE - MULTUMIM!

Cum p*la mea dormi noaptea?Ma tot intreb
Ti-ai pierdut cuvantul.Te mai simti intreg?
Eu te reneg ca 90% din popor
Restul de 10 sunt gasca ta si copii lor.


Lumea-mi spune sa mai tac in mortii mei din gura
Ca ma duce-n celula sinceritatea asta pura.
Si ?!Sa ma lege !Oricum n-avem lege-n fronturi
Decat pentru cei cu cifre de multi de 0-n conturi.


Statul ma arde,ca n-am miliarde
Sa pot sa-l iau de gat si s-o dau cu el parte-n parte.
Am si-un pic de carte,si chiar nu-mi arde
Sa-mi continui studile contribuind cu rate.


Frate,ai mei inca spun "nu se poate,
Cum au putut sa fure absolut tot intr-o noapte ?!"
Uite c-au putut,ba chiar cu acte
Atat de-n regula ca nici Dumnezeu nu-i mai bate.


Le-au luat pe toate !Asa-i sau nu e ?
Nu va fie rusine daca simtiti c-ati luat mu*e.
In tara noastra ne simtim fara motiv
Exact ca niste curve care-au supt-o preventiv 

Multumim ca ne-ati facut sa ne dorim
Sa plecam din tara s-avem unde sa muncim !
Multumim ca bagati hotii-n puscarie
Care fura sa puna copiilor in farfurie !


Multumim pentru atatia deputati,
Azi ce mai votati ?Ce taxe ne mai bagati ?
Multimim !Ne bucuram ca va platim
Altii care dorm atat in scaune nu mai gasim.


Si multumim ca-n tara asta toate sunt poate
Ar fi matematica ,nu?Daca toate ar fi exacte !
Multumim,acum traiul e mai usor 
Ne-ati facut sa nu ne mai gandim la viitor.


Color?Nea,viata noastra-i alb-negru.
Filmul asta-i vechi si fara vreun actor celebru.
Tema ?Jeg!Locatia?Romania !
Parlamentul se ocupa cu scenariul si regia.


Epidemia de saracie acum incepe
Si la urmatorul mandat o sa ne intepe.
O sa luam la tepe...Ca-n vremea lui Tepes.
Deci oricum ai pune stampila tot dai gres !


Nu suntem fresh,nu rulam.
Defapt doar ce-i de c***t afara noi preluam
Vise de romani,ne credem in trend
Dar din gheto pana ïn centru suntem second-hand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu