vineri, 17 iunie 2011

Lil' Ady - N-am nevoie

Au fost momente bune de la inceput
Si au fost momente grele prin care am trecut

Nu ma tin inca smecher sa zic ca-s cel mai bun
Dar imi merge bine , si-s mandru cand o spun
N-am invatat in viata sa-nvat din realitate
Cand asa aproapele te toarna pe la spate
Nu o spun la vrajala,nici n-o ard la misto
Stau toti langa tine cand esti plin de euro
Sti ca totu-n realitate se pleaca de la bani
Ca si din prieteni iti faci cei mai multi dusmani

Invidie,ura si multa dusmanie
E tot ce mai gasesti azi dintr-o tovarasie

Iti zambesc in fata cand pe drum toti te saluta
Azi le faci un bine dar maine te uita
Am incercat mereu in viata sa tin capul sus
Dar ce-am avut mai scump pe lume,azi nu mai e,s-a dus 


Refren:N-am nevoie de tovarasi falsi
Am cea mai mare avere
Cu un pix si-o foaie pot sa exprim durere
Lasand in spate trecutul,privind spre viitor
Cu coborarile in viata ma inclin spre cer usor
-BIS

Cum pot sa nu fiu trist si sa fiu zambaret
Cand mi-am pierdut speranta si tot ce-aveam mai de pret
Cum poti sa crezi o persoana cand iti spune ne-ncetat
"Multumesc,raman dator!"
Dar la greu nu te-a ajutat

Ma sting uneori in intrebari fara raspuns
Fericire sau durere,toate terminate-n plans
Asa a fost mereu si toti stiu ca este greu

Cand in jurul tau e plin de prieteni falsi cu mult tupeu
Ambitia dispare dar speranta-i inca vie
Tre' sa lupti in continuare, ti-o spun ca pe-o poezie

Ai luat la misto un sfat dat cu adevarat
De la un prieten ce-n final l-ai desconsiderat
Pe cei binevoitori acum i-ai dat la o parte
Ai scuipat benzina in trecut si l-ai ars ca pe-o carte
Acum totul e-n zadar, s-a transformat in scrum
Sa speram ca-n final toti mergem pe drumul cel bun


Refren:N-am nevoie de tovarasi falsi
Am cea mai mare avere
Cu un pix si-o foaie pot sa exprim durere
Lasand in spate trecutul, privind spre viitor
Cu coborarile in viata ma inclin spre cer usor - BIS

Nu uita e viata ta, e viata pe care-o traiesti
Fi atent la tot ce faci si la tot ce iti doresti
Ai vrea sa devii ceva mai mult decat esti
Traieste-ti clipa in felul tau, nu crede in povesti
Multe fapte devin zvonuri auzite de la tarfe
Daca crezi asa ceva esti un fraier, sunt doar barfe
Cand te nasti nu ai prieteni,doar familia te sustine
Prietenii vin si se duc tot timpul,asta o sti prea bine

In viata asta risti,depinzi de altii ca sa existi
Pentru ca nu poti sta singur,nu poti sa rezisti
Nu dai importanta lucrurilor pe care le ai
Pana nu le vinzi prea ieftin si-ti dai seama ca pierdeai
Cand vezi ca-ti lipseste tot ce intr-o zi aveai
Privesti in spate regretand mai mult decat credeai
Ganduri peste ganduri iti afecteaza constienta
Oricum mult prea multi ca tine
Azi mi-am pierdut credinta


Refren:N-am nevoie de tovarasi falsi
Am cea mai mare avere
Cu un pix si-o foaie pot sa exprim durere
Lasand in spate trecutul, privind spre viitor
Cu coborarile in viata ma inclïn spre cer usor - BIS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu