vineri, 3 iunie 2011

Big Bang - Let me hear your voice with Romanian subs

Ploaia s-a oprit abia acum 
Mirosul asfaltului ud se simte in tot orasul
Hey, si acolo? E vreme buna, nu?
Inca imi fac griji pentru lucruri de genul asta

 Stiu ca nu-ti place dimineata
Ma gandesc, poti sa te trezesti la timp?
Inca imi fac griji pentru lucruri de genul asta

 Cerul nemarginit, libertatea 
Chiar daca nimic, nu s-a schimbat,
Mai lipsesti doar tu de langa mine


Refren:

T: Lasa-ma sa-ti aud vocea
Daca vom fi sinceri cu siguranta ne vom intelege
Te rog, deschide-ti inima
Lasa-ma sa-ti aud vocea
T: Drumul pe care am luat-o e, cu siguranta, pentru noi
Un pas important spre viitor 

Prima data cand ne-am intalnit
Era cam acelasi anotimp ca acum
Luminile straluceau frumos pe strada

 Iti plecai capul pe umarul meu cateodata
Plangeai, nu? Simtea caldura atingerii tale pe umarul meu

Cu totii traim cu grijile noastre
Si tinem disperati de inimile noastre frante

Lasa-ma sa-ti aud vocea
Daca com fi mai buni, ne com putea iubi
Nu-mi ocoli privirea

 Lasa-ma sa-ti aud vocea
Sa trecem peste griji si singuratate
Sentimentele de acum ne leaga


De cand ai plecat, nu mai e la fel
In inima mea nu e decat durere
Poate fi din cauza ca joc acel joc
In care te pierd, nu ma descurc
Lumina zilei, lumina noptii, tu mi-ai luminat viata
Mi-am dat seama intr-o noapte cand iubirea noastra stralucea
Ca nu te pot lasa sa pleci, noi am fost facuti sa fim impreuna pentru totdeauna
Iubire, vreau sa stiu.

 Zilele au trecut fara tine, eu nu te pot uita
Din norii de deasupra mea
Ploua peste mine, imi e dor de atingerea ta
Noptile devin din ce in ce mai lungi si imi e greu sa ma obisnuiesc
Faptul ca suntem despartiti imi frange inima
E cel mai bine asa, esti lumea mea
In timp iubirea mea se va dezvalui
Pana atunci te astept, fato

Lasa-ma sa-ti aud vocea
Daca vom fi sinceri cu siguranta ne vom intelege
Te rog, deschide-ti inima
Lasa-ma sa-ti aud vocea
Drumul pe care am luat-o e, cu siguranta, pentru noi
Un pas  important spre viitor 




Taeyang
DaeSung
SeunGri
T.O.P
G-Dragon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu