duminică, 12 iunie 2011

Arssura - Preţul Uitării


Am inceput sa scriu ca sa scap de pacate
Asez pe foaie rand pe rand si`observ cum las anii in spate 
Sperand ca intr`o buna zi voi pune punct scrisorii
De undeva deasupra noriilor sa vina zorii 
Fericit sa pot inchde ochii sa pot sa stiu
ca am fost cum mi`am dorit sa fiu sa stiu ce inseamna s`ai un fiu 
Imi pare rau c`am cautat fericirea`ntr`un pustiu 
Urmand pasii celorlalti in pustiul cenushiu 

Cuvinte ca te iubesc pot s`aibe surse misterioase 
Pentru noi caci le`auzim simtind o raceala prin oase 
Ura coase glasurile ce`ar mai avea ceva de spus
Ignoranta noastra face sa taca si pe Cel de sus
Caci fara a realiza poti privii ultimul apus
Afland ca maine dimineatza toate s-au dus 
Eu inca sper sunt inca viu si incalzesc pamantul la exterior 
Dar voi fi mort si voi racii pamantul din interior
De`ar fi sa mor chiar maine 
Fara sa stie nimeni

As recunoaste faptul ca prea mult am iubit 
Dar cum n-o sa mor curand si nici de cum maine 
Uit tot ce am zis si ma culc linistit

Primul pas un singur ceas mi-a ramas de tras pe nas 
Pare ca 20 de mii copiile se transforma in 20 de mii de fiare 
Nu ma doare rog la cer sa mi te dea inapoi 
Pe Tine cea Facatoare de minuni te-am pierdut si mi-e rusine 
Am pacatuit prin vorbe fapte si dragoste trupeaca 
Spune le celor de jos ca am scos sa se fereasca 
Cuprins se pare de o forta nelumeasca 
Timpul nu mai exista e o iulize cereasca 
Din mine un suflet sta sa creasca ma zbat sa nu ma omaore 
Ma apasa tot mai greu si sufletul ma doare cat poate de tare 
Cat ma vedeti ca plang nu pot sa ma opresc 

Mor in pacate ca am incalcat pacatul cel trupesc
Nu e firesc sa fiu impacat cu D-zeu dar nu cu mine 
M-a iertat pentru faptele rele, eu nu si nu e bine 
Acuma ma zbat de 2 luni si nu stiu ce sa aleg 
Cat sunt pe pamant pot pacatele sa mi sterg
De`ar fi sa mor chiar maine fara sa stie nimeni 

As recunoaste faptul ca prea mult am iubit 
Dar cum n-o sa mor curand si nici de cum maine 
Uit tot ce am zis si ma culc linistit
Am bilet la clasa intai de vreau sa ajung la Lucifer 
Insa eu vreau sa ma inalt sa zbor sa ajung la cer 
Stiu k cel mai greu mi a fost sa mi aleg prietenii 
Pentru ca multi dintre ei au fost legati de mine prin niste hartii
De ar fi sa mor maine, azi m-as inchide in casa 
Ca sa ascult muzica mea ce mi a facut viata frumoasa 
As vrea sa am putea sa scuip in fata pe cea cu coasa 
Ii multumesc lui D-zeu ca mi-a dat o mana nervoasa 

cu care am scris tot de la cosmar pana la vis
Sa fac lumina in delta prostiei din jur 
Am deschis mai multe usi sa pot ajunge 
Unde mi am dorit sa stau de vorba cu moartea
Fiind de viata plictisit, 

Raman o oaie neagra intr o toba alba si oarba
Caci eu m-am desteptat rumegand astfel de iarba
Sa ma prinzi sa ma legi sa ma inchizi vei putea 
Dar nu poti pune catuse gandului din mintea mea

De`ar fi sa mor chiar maine fara sa stie nimeni 
As recunoaste faptul ca prea mult am iubit 
Dar cum n-o sa mor curand si nici de cum maine 
Uit tot ce am zis si ma culc linistit
Imi pun prea multe intrebari fara raspuns 
Ni se ofera doar raspunsuri la intrebari ce inca nu s-au pus 
Vremuri bune n-au sosit desi nu ma plang nu`s de ajuns 
Natura mea umana mereu ma face sa fiu confuz 
Iar cateodata uit de catre cine sunt condus 
Ma simt rapus de crucea daruita de Cel de sus
De drumul care trebuie parcurs 
De gasca mea de carne in care de 16 ani ma simt intrus
Adesea mi se intampla sa fiu mai mult mort decat viu 
Lipsit de culoare si imbalsamat in cenusiu 

Impacat cu mine insa in pustiu 
Nu stiu de ce ma simt mai plin de viata izolat intr un sicriu 
Ma ridik cand ochii mii inchid fericit 
Ca o sa ii deschid pentru a privi spre infinit

De ar fi sa mor chiar maine as face-o linistit
Impacat cu gandul ca atunci cand m-am nascut am si murit
De`ar fi sa mor chiar maine fara sa stie nimeni 

As recunoaste faptul ca prea mult am iubit 
Dar cum n-o sa mor curand si nici de cum maine 
Uit tot ce am zis si ma culc linistït.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu