sâmbătă, 11 iunie 2011

La Familia - Cand o sa mor

Arunca si tu putin pamant cand o sa mor
Si prefate macar, ca o sa-ti fie dor

Nu vreau show, nu vreau ceva mec stii ce zic
Vreau din fiecare cate un pic
Imi place sa castig asa ca sa ma imbracati in bani [Ahha]
In jurul meu numai golani
Frate stiu ca-ti placeau parasutele {Ahha]
Luati-le si pe ele, si pe ele
Sa vina tot dusmanii care m-au urat
Sa vada ca am plecat, ca au scapat
Oare nu lasi tu ceva in spate
Sau toti o sa te uite, o sa te dea de-oparte

Chiar cu rime perverse
Nu au cum sa ma prosteasca, sa ma treaca la diverse
Stii ca atunci cand o sa ma ridic la cer
Pe cruce o sa scrie a fost de-al nostru, din cartier
Dar oare esti gata de sfarsit?
Bine-nteles, nimeni n-o tine la infinit
Ziua judecatii se apropie nu fugi
Si pe judecator nu ai cum sa-L prostesti cu hartii


Refren: Doamne atunci cand vreau sa mor!!!!
Atunci cand am sa mor sa se verse din pahare
Vreau cineva sa-mi aprinda o lumanare
Doamne atunci cand am sa mor!!!
Baietii mei sa stea o clipa in picioare
Vreau sa aud muzica in departare
Cineva sa spuna odihneasca-se in pace
Bun sau rau, nu se mai intoarce


Cand o sa mor, oare o sa planga cineva?
Vor sta langa groapa mea
Vorbind frumos despre viata mea
Nu am fost alb model, nu un exemplu

Mi-au placut tarfele si drogurile spre exemplu.
Mi-e frica ca la final nu v-a fi nimic in urma mea
D-asta ma chinui sa devin cineva,
Insa cand o sa mor totul va fi lafel
Cerul tot albastru si soarele pe cer

Baietii prin cartier vor face tot ce-au invatat,
Si din cand in cand cate unu' v-a fi ingropat
Sper ca totul e lamurit acum,
Nu vreau sa aud vorbindu-se prostii pe ultimul drum
Vreau sa le spun celor apropiati

Din cand in cand nu uitati sa mai si imbatati
Turnati pe paman, o sticla da vin
Si aveti grija sa fie busuioaca de bohotin
Cand o sa mor vreau ca numele meu sa fie scris
Maica!!! nu uita ca mi-ai promis [Ahha]

Refren x2: Doamne atunci cand vreau sa mor!!!!
Atunci cand am sa mor sa se verse din pahare
Vreau cineva sa-mi aprinda o lumanare
Doamne atunci cand am sa mor!!!
Baietii mei sa stea o clipa in picioare
Vreau sa aud muzica in departare
Cineva sa spuna odihneasca-se in pace
Bun sau rau, nu se mai ïntoarce

Un comentariu: