marți, 7 iunie 2011

Free smiles


Am auzit ca sunt persoane ce dau zambete pe gratis, primul meu gand a fost: "ce prostie, nimeni n-ar da asa ceva pe gratis, e mult prea pretios. Si ce nebun, auzi <<zambete pe gartis>>, zambetele nu se dau pe gratis! Oameni fara minte", dar nu stiam ca o sa iau si eu un astfel de zambet cand lumea o sa-mi cada in cap.
La scurt timp dupa ce m-am vazut cu dusmani inloc de prieteni, mi-am dat seama ca am nevoie de o persoana care sa ma intelegea, n-am gasit pe nimeni si povesteam incontinuu tuturor, eram deschisa, caci nimeni nu ma asculta cu atentie. Ma descarcam orcui, desi stiam ca nu-i pasa de mine, La un momentdat am tacut si am zambit, am ocolit tot ce-am putut si ce nu, am dat pur si simplu la o parte, am tacut, am ascultat si am inteles. N-ai nevoie de persoane care sa-ti dea un zambet pe gratis, ai nevoie de curajul tau de a-ti da un zambet sincer. Da! Meriti un zambet larg si nu pentru ceea ce faci, ci pentru ceea ce esti, esti tu si trebuie sa ai incredere in proprile forte. Iti voi zambi din toata inima cand vei dori, chiar daca mie nu-mi zambeste nimeni, eu totusi le zambesc altora :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu