marți, 21 iunie 2011

Vita De Vie - Propriul meu Dumnezeu

Daca ochii mei sunt prea tristi, 
Te rog sa nu insisti, 
Nu ma pune sa iti zambesc, 
N-am sa reusesc.
Si n-am sa pot sa fiu altcineva,
Doar pentru placerea ta.


Daca umbra mea e prea grea,
Am sa m-ascund de ea,
Am s-o prind si am sa o rup
Si am sa o arunc
Departe in care partea voi putea
Si-am sa uit c-a fost a mea.

Daca visul meu e prea scurt
Am sa il fac mai lung.
Am sa trag de el si-am sa-l cresc
Si n-am sa-l mai opresc.
Cu lacrimi calde am sa il lipesc
Si-n el am sa traiesc.


Refren: 
Si inca o data 
Sunt propriul meu Dumnezeu.
Am viata-n fata
Si-am sa fac de-acum doar cum simt eu.
Nu am lanturi
Sa ma tina legat
Si nu ma leaga nimic...


Daca n-ai in cap mai nimic
Degeaba ma complic.

Daca este insa ceva
Mai bine-ai asculta.
Si poate, poate, poate, intr-o zi,
La fel ca mine vei simti.

Refren:
Si inca o data 
Sunt propriul meu Dumnezeu.
Am viata-n fata
Si-am sa fac de-acum doar cum simt eu.
Nu am lanturi
Sa ma tina legat
Si nu ma leaga nimic, de-aicï am plecat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu