marți, 14 iunie 2011

Si ma schimb pe zi ce trece


Da, asa sunt eu, ma schimb pe zi ce trece, insa imi schimb doar partial comportamentul, ieri am fost cu zambetul pe buze si am facut pe toata lumea sa rada, ma purtam ca un copil mic si ma scalambam la ei, gandindu-ma ca un zambet in plus nu strica. N-am avut motiv sa fac asta, insa am facut-o si  stiu ca acel zambetul nu mi-l vor mai da inapoi, dar nu-i nimic, nu ma supar, eu dau si chiar daca nu primesc nu-i bai. O sa primesc alta data si daca nici atunci n-o sa primesc, o sa tac si o sa continui sa fac lumea sa zambeasca. Vreau ca dupa ani sa-si aduca aminte de mine: un copil ca zapada cu zambetul mereu pe buze, vreau ca in amintirea lor sa fiu eu cea copilaroasa si bosumflata, cea rasfatata si daruitoare si daca n-o sa fie asa, nu ma supar, oricum toate vin si trec, o sa raman in amintirea cuiva, sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu