duminică, 5 iunie 2011

A hospital for souls

Te plangi ca esti mai buna, de ce n-o demonstrezi?  Eu una recunosc ce sunt, tu doar visezi. Nu-i vina mea ca tu nu meriti ce ai, nici eu nu merit, dar nu ma plang, daca D-zeu ar fi fost corect eu as fi avut mai mult, dar m-a multumesc doar cu atat Te intrebi  tie ce ti-ar da? Nimic nu meriti, asta e regula.


Nu inteleg de ce te plangi in fiecare zi? De ce faci fitele astea fara rost? Tu ai tot ce vrei si nu faci nimic, eu muncesc pentru un lucru si tot nu-l am, nu ma plang, ma multumesc cu ce mi-a dat Dumnezeu, chiar daca la tine a pus prea mult si la mine prea putin, n-am ce face, asta-i viata, ma descurc si fara.Imi spui ca n-am dreptate si ca sunt cum sunt, dar macar eu sunt eu, tu esti doar o alta fata ce nu merita sa aiba ce are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu