luni, 25 aprilie 2011

We're different

i wish life was like a video game  
so  when you made a mistake, 

you could just get another life,


and start all over again.   <3


Te intrebi mereu pentru ce existi! Si.. niciodata nu gasesti rapsunsul la intrebare, apoi iti dai seama ca nimeni nu-l gaseste, fiecare are opinia sa rpoprie despre viata, cum si eu o am pe a mea. Desi am gasit unr apsuns la intrebare caut altul si latul si altul, ei bine doar unul am gasit si o sa ti-l impartasesc si tie.
Existam, asta e clar, dar de ce? Existam ca sa murim? Nu! Existam ca sa simtim placerea vietii, existam ca sa fim pusi la incercare. Exact ca intr-un joc, obstacolele apar mereu si chiar la locurile nepotrivite, insa mereu putem trece peste ele, insa nu putem sa apasm pe un buton si sa punem pauza, si nu, nu putem sa reincepem jocul, de aceea continuam sa jucam, probabil asta e singurul lucru ce ne defineste trairea...finalul, moartea mai exact.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu