miercuri, 20 aprilie 2011

Tu...eu..mimam viata!

Da! Stiu ca am dreptate, stiu ca intr-o zi o sa-mi spui ca am avut dreptate, continui sa te minti si sa te minti si sa te minti si iar sa te minti. Imi spui ca sunt negativista cand defapt eu sunt cea mai realista persoana din cate exista, nu ascund nimic de tine si cand iti spun ca se va sfarsi prost  asa va fi! Nu doar pentru ca as fi autoritara, nu... doar pentru ca eu sunt in contact cu lumea reala, ce inseamna lumea reala? Lumea fara vise, fara sperante, fara iubire, fara caldura, fara frig, fara sentimente mai precis sunt in contact cu moartea. Razi, nu? Ti se pare amuzant, ei bine afla ca pentru mine nimic nu e amuzant. Spun adevarul, vei muri, toti murim la un moment dat. Singura intrebare este cat de repede sau cat de incet se va intampla acest lucru. Stiu ce faci acum, imi spui ca sunt nebuna, ca sunt sadica si esti sigur ca ma voi sinucide curand, de ce gandesti asa? Oh, da esti optimist, raul meu este binele tau. Ai uitat? Nu ma cunosti, nu stii cine sunt si totusi imi vrei tot raul din lumea, nu e absurd? Continua, continua si mimeaza viata, mimeaza ca traiesti, eu n-o sa ma mint ca tine. Ti-am spus sunt realist.
Nu, nu vreau sa tac, ai tu ceva impotriva cu asta? Nuuu, nu tac, tine-ti gura departe de mine, nu te ascult, nu te cred, esti un mim in viata reala, ce poti sa faci in afara sa-ti misti corpul si sa iti pui o masca ce o numesti fericire? Iti zic de acum NIMIC,N-I-M-I-C!! Acum hai valea, nu mai am chef de tine, m-ai aburit prea mult, acum sunt doar eu si cu mine mimand ce a mai ramas de facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu