duminică, 24 aprilie 2011

Found myself in Wonderland.

BElieve in YOUrself

Ma tot critici si imi spui ca nu sunt eu cea cu care discuti. Dar vreau sa te intreb ceva. Daca nu sunt eu atunci cine imi tine locul? Gandurile astea nu sunt ale mele, nu? Deci nu asa gandesc eu, sunt diferita. Sunt alta persoana in corpul altei persoane, ce nenorocita pot fi sa iau in maini viata unui copil, scuze nu mi-am dat seama de asta, nu stiu cum sa o controlez. Uhm... probabil adevarata EA doarme, deci... shh... nu mai tipa la mine ca poate o trezesti, lasa-mi timp sa ma gandesc ce reactie voi avea cand o voi intalni. Lasa-ma sa-mi gasesc cuvintele prin care o sa-mi cer iertare caci i-am rapit corpul acesta fragil. Oare sufletul sau cum e? Nu as vrea sa fiu in locul ei, dar poate am fost si nu mai stiu. Oricum taci o data ca imi umpli capul cu prosti, n-auzi ca doarme? Las-o sa se odihneasca. Probabil a facut o calatorie lunga si a obosit, oricum a alergat in fiecare gara din viata si tot nu ma gasit.
Cand ma vei lasa sa gandesc liber?! Mai am o ultima intrebare ce duce dupa ea vre-o 100, tu cine esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu