joi, 28 aprilie 2011

If I Die Young

"If I die young, bury me in satin
Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn
Send me away with the words of a love song"


Si daca mor maine? Daca maine aflu ca am cancer si trebuie sa mor? Daca maine o masina ma calca pe strada? Daca maine o sa cad de la terasa? Daca atunci cand o sa deschid ochii o sa ma trezesc in spital si o sa aflu cam am fost in coma? Daca ma voi trezi inchisa intre 4 scandure sub pamant? Daca una dintre acestea se va intampla eu.. eu ce voi face? Ei... ei vor plange doar cateva zile si ma vor vedea zambind doar in poze. Si ultimul ramas bun va fi atunci cand corpul meu va fi in pamant, cand tarana usoara imi va mazgali trupul cu culoarea mortii. Ultimul sunet pe care o sa-l  aud o sa fie tipatul mamei, o sa o aud strigandu-mi numele si implorand cerul sa ma readuca la viata. Ultima fata pe care o voi vedea ca fi tot a mamei si ultimul zambet il voi avea de la prieteni. Daca va fi ultima lacrima varsta de mine? Ultimul cer pe care-l pot zari. Si daca... va fi ultima data cand voi mai scrie aceste lucruri? Daca va fi ultimul apus pentru mine? Daca asta va fi adevarat atunci vreau sa port o rochie alba, iar cerul sa planga in acea zi. Vreau petale albe de trandafiri sa inconjoare lumea si mai vreau ca porumbeii sa zobra liberi pe cer, vreau ca acel alb sa ma inconjoare si mai vreau ca totul sa fi fost doar un vis.Si.. daca toate astea o sa se intample, vreau sa ma transform in cerul ce-l privesti in fiecare zi, de ce? Vreau sa imi pazesc persoanele iubite, asa voi sti unde sunt ele, si ele vor stii unde sunt eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu