sâmbătă, 16 aprilie 2011

and i'm in a love triangle with this pure boy

Esti aici, esti acolo, esti cu mine, esti cu ea, esti cu el.Esti cu el?O__o reiau....Nu stiu de ce spun asta, nu te cunosc, nu stiu cine esti,  nu stiu ce preferi, n-am idee daca esti barbat sau femeie stiu doar ca esti tu. Un demon sau un inger? Nu ma intreba, chiar nu stiu. Nu stiu nimic despre tine, desi cred ca tu stii despre mine mai multe decat stiu eu despre propria persoana. Ce stiu despre tine? Stiu ca apari cand intunericul se lasa, stiu ca esti langa mine cand imi e frica. Esti acolo, iti simt prezenta cand ma simt incoltita, stiu ca existi! Si stiu ca ai sentimente pentru mine, probabil sunt nebuna! Da! Imi lipseste afectiunea si am inebunit, probabil nu existi, esti doar in mintea mea. Si ma invart cu tine prin lumea. Eu chiar te simt noaptea, aripile tale ma ocrotesc. Imi e frig, tu faci sa fie cald. Afara ploua tu faci orice sa fie cerul senin. Aseara mi-ai spus ca ma iubesti, sau macar asta am inteles. Nu stiu daca e adevarat, probabil doar mi-am imaginat. Si ce? Care e problema lor? De ce te ascunzi de mine?
Nu mai conteaza, las-o balta, intrebarile sunt de domeniul trecutului. A cazut soarele de pe cer si a aparut luna, ce vrei sa cred? Stiu ca vei fi aici precum in fiecare noapte si stiu ca imi vei linisti sufletul. Inger sau demon, ai aparut din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu