sâmbătă, 16 aprilie 2011

animals, my imaginary friends


Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii. ~ Marilyn Monroe

Da asa este! Ce este asa? Nu stiu, chiar nu-mi pot da seama. Poate tu,  poate eu, poate noi, poate ei, oh...din nou deviez de la subiect.
Da! Este adevarat imi e frica de caini, acum cateva saptamani mi-am lasat prietena prada cainilor ce latrau incontrolabil. Ce s-a intamplat? Nimic, ea doar a inceput sa rada, findca [,] cainii nu i-au facut nimic, doar au latrat din pura curiozitatea. Da si tot in acea zi mi-am aratat "fidelitatea" fata de prietenia noastra. Desteapta de mine! Oricum, desi imi e frica de caini , ei nu mi-au facut nimic, din contra prefer un caine turbat langa mine decat un prieten fals, care e diferenta? Cainele isi revine, prietenul niciodata. Cand imi simteam lacrimile inundandu-mi obrajii, cand cerul , pamantul, aerul si focul erau impotriva mea a aparut un caine, nicidecum un om. Lacrimile mele au curs pe blana sa, ma privea cu ochiii lui mari si umezi, parca imi spunea din privire ca si el simte la fel, parca imi soptea ca totul va fi bine, ca e acolo pentru mine. Si asa a fost! Mereu a fost acolo cand plangeam si imi era greu, insa eu l-am uitat! Acum daca il mai vad de cateva ori pe zi si doar il privesc in ochi,in ochii aceia mari care m-au facut sa ma simt bine. Da, sunt o egoista vreau totul doar pentru mine, nu imparatesc iubire, insa vreau din tot sufletul sa primesc. Sunt o persoana rea, stiu asta! Dar.. asa sunt eu si cei care ma cunosc stiu asta.Eu una cred ca un caine merita mai mult respect intr-o zi decat un om intr-o viata si stiu ca am dreptate. Oamenii sunt niste gunoaie, niste gunoaie manipulate intr-o lume murdara. Animalele sunt ingerii pe care am uitat de mutl sa-i respectam.
  Am primit multe muscaturi si inca mai am semne, doar fiinca ele nu se vad, asta nu inseamna ca nu exista. Exista si sunt cicatrici mari ce nu vor disparea niciodata. Imi e teama. Dar de ce? De om sau de caine?

Un comentariu:

  1. Da ,asa este ,cainii niciodana nu musca oameni buni numai pe cei rai sau cand simt ca ceva nu este in regula.

    RăspundețiȘtergere